Monday 14 March 2011

No to by my zaczeli.

Ale zanim zaczne należy się Tobie Drogi Ewentualny Czytelniku wyjasnienie skąd w ogóle nazwa "Blog Techniczny". Otóż odpowiedź brzmi: Nie wiem.

Skoro już to sobie wyjasniliśmy, uważam za wysoce stosowne nakreslić mniej więcej o czym ten blog będzie w ogóle opowiadał. Otóż nie wiem. 

Spytasz pewnie więc, Drogi i Ewentualny Czytelniku, czemu w ogóle załozyłem ten blog? Otóż nie wiem. Po prostu nudziło mi się w pracy i doszedłem do wniosku że zamiast czytać kolejny poradnik na temat pomniejszania penisa, zrobie coś konstruktywnego. I własnie wtedy, jak miałem już włączyć kolejną galerię z modelkami Victoria Secret wpadło mi do głowy żeby napisać coś ciekawego. Miałem nadzieje zę zajmie to z godzine niestety uwinąłem się w 2 minuty i w związku z tym że dalej nie mam co robić są spore szanse na to że pisanie bloga stanie się moją rozrywką na pare nastepnych godzin/dni/tygodni miesięcy/lat.

W każdym razie, w razie SBA (Sudden Boss's Arrival) stukanie czegokolwiek w klawiature wygląda mniej podejrzanie niż gapienie się z odległosci 30 cm w monitor.

Zapraszam Cię więc Drogi Ewentualny Czytelniku byś wziął udział w przygodzie swego życia i rzucił się w fascynujący wir wydarzeń znudzonego pracą, bluzgającego od czasu do czasu, Marketing Officer w Indiach.

Czemu znudzonego, czemu marketing officer i czemu w Indiach??

Otóż nie wiem.

Ale o tym następnym razem.

Best Regards

No comments:

Post a Comment