Thursday 2 June 2011

Wakacje, znów będą wakacje...

Witam Cię Mój drogi i Ewentualny czytelniku po ponad miesięcznej przerwie.

Wczoraj nad ranem wrocilem z jednych z fajniejszych wakacji mojego życia. Przepraszam iż przez ostatnie tygodnie nie było ani jednego posta jednak nie miałem do tego głowy. No po prostu sie nie dało. W miejscach takich jak palolem mózg przestraja się na inne fale i nawet najwięksi pracoholicy zmieniaja sie po pewnym czasie w bezmyślne hippi zombie. A ja do największych pracoholików na szczęście nie należę.

Także witam ponownie i zapraszam do wspólnej zabawy. Jak tylko odpisze na 1983729139827372 meili które czekają na mnie w mojej skrzynce pocztowej natychmiast naskrobie porządnego posta.

Tak na marginesie - nie było mnie miesiąc a tyle wartych komentarza rzeczy sie wydarzyło. To każdy miesiąc jest taki debilny czy ten był jakiś wyjątkowy? Czy to może ta nadmorska perspektywa i brak kontaktu z rzeczywistością? Trudno powiedzieć, aczkolwiek mam zamiar odnieść się do co najmniej jednego z minionych wydarzeń w jednym z najbliższych postów.

Aa i jest też nowa, fantastyczna wiadomość: nam się naprawdę w Polsce kształtuje prawica!! Ja zawsze uważałem Pana Janusza Korwina Mikke za genialnego publicyste i bardzo dobrego stratega aczkolwiek żałosnej maści polityka dupokratycznego. a tu proszę - wzięli się do roboty i to na poważnie! Proszę tylko rzucić okiem na Logon Nowej Prawicy:



coś pięknego!!

Solennie obiecuje, iż jeśli tym razem Pan Korwin idzie na wybory po wygraną, a nie po ośmieszanie Idei konserwatywno liberalnej włączam się w akcję rękami i nogami!

tymczasem do uslyszenia,

Pozdrawiam,
Marketing Officer, Indie

No comments:

Post a Comment