Tuesday 14 June 2011

I jeszcze jedna małą prośba...

Drogi Ewentualny Czytelniku,

wygląda na to iż Nowa Prawica podchodzi do zbliżających się wyborów na serio*, także zgodnie z tym co obiecałem, zamierzam aktywnie się do tego przyłączyć. Jako iż do Ojczyzny zjeżdżam dopiero za miesiąc to jedyne co mogę teraz zrobić to prosić Cię, Mój Drogi i Ewentualny Czytelniku o "polubienie" oficjalnego profilu Kongresu Nowej Prawicy na Facebook'u :

http://www.facebook.com/KongresNowejPrawicy

Na chwile obecną brakuje nam jedynie 300 kliknięć by pobić Nazistów (narodowych socjalistów) z PiS'u!! Do klikania!


* czy to tak na serio to nie jestem przekonany. Ostatnio zwróciłem uwagę na fantastyczne wliczenia jakiegoś czopka z zarządu KNP typu ""tyle i tyle osób skseruje plakat tyle i tyle razy to trafimy do 10 mln osób". No skoro Nowa Prawica chce kogokolwiek zachęcić do oddania nań głosu skesorwanym, byle jakim plakatem, to ja sie musze jeszcze chyba mocno zastanowić...

w każym bądź razie...

pozdrawiam,
Marketing Officer, Indie

No comments:

Post a Comment